Zakupy, Wysyłka

Zamawianie

Wykaz produktów na naszej stronie internetowej jest informacją – do złożenia zamówienia. Po zamknięciu „koszyka” Kupujący otrzyma informację o terminie realizacji.

Dowodem zakupu jest faktura VAT lub paragon załączony do przesyłki.

Płatności

Standardowe metody płatności za zamówione w naszym sklepie produkty to:

  • przedpłata na konto,
  • płatność kartą lub e-przelewem  za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Przelewy24

Dla stałych klientów udzielamy rabatów oraz stosujemy odroczone terminy płatności.

Celowo nie podajemy na stronie internetowej numeru konta bankowego ponieważ zawsze po otrzymaniu zamówienia z formą zapłaty "przedpłata" sprawdzamy stany magazynowe, kompletujemy zamówiony towar, a dopiero następnie podajemy numer konta oraz informujemy Klienta, że może dokonać przedpłaty.

Płatności kartą i e-przelewem udostępniamy po otrzymaniu takiego życzenia od Klienta (najlepiej podczas składania zamówienia). Po sprawdzeniu stanów magazynowych i skompletowaniu zamówionego towaru przesyłamy dedykowany link do strony płatności. Dokonując płatności z wykorzystaniem linku prosimy zawsze sprawdzić czy prawidłowa jest nazwa odbiorcy płatności (Eco Air Jan Górski ), czy zgadza się kwota płatności oraz jej tytuł.

Koszty i sposoby wysyłki

Przesyłki wysyłamy firmą kurierską UPS, DHL, KEX. Istnieje również możliwość dostawy inną firmą kurierską zamówioną przez Klienta posiadającego stosowną umowę.

Całkowity koszt przesyłki firmą kurierską bez pobrania (po dokonaniu przedpłaty): 18,00 PLN (brutto).

Dla zamówień złożonych w sklepie internetowym o wartości powyżej  800 PLN pokrywamy koszt przesyłki kurierskiej jako przesyłki standardowej do masy 30 kg;

Powyższe warunki obowiązują dla zamówień złożonych przez sklep internetowy. Dla zamówień hurtowych składanych innymi metodami wszelkie warunki są negocjowane indywidualnie.

Reklamacje

Sklep ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty wydania towaru Kupującemu w przypadku niezgodności towaru z umową zgodnie z Art. 10 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 r.

W przypadku transakcji nie stanowiących sprzedaży konsumenckiej obowiązuje 12 miesięczna rękojmia.

W przypadku reklamacji w jednym z w/w trybów, reklamowany towar wraz z opisem rodzaju niezgodności oraz oczekiwanego sposobu realizacji zobowiązań Sprzedającego, należy odesłać na koszt Sprzedającego, po wcześniejszym zgłoszeniu na formularzu pobranym (TUTAJ) i po otrzymaniu numeru RMA.