Zakupy, Wysyłka

Zamawianie

Wykaz produktów na naszej stronie internetowej jest informacją – do złożenia zamówienia. Po zamknięciu „koszyka” Kupujący otrzyma informację o terminie realizacji.

Dowodem zakupu jest faktura VAT lub paragon załączony do przesyłki.

Płatności

Standardowe metody płatności za zamówione w naszym sklepie produkty to:

  • przedpłata na konto,
  • płatność kartą lub e-przelewem  za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Przelewy24

Dla stałych klientów udzielamy rabatów oraz stosujemy odroczone terminy płatności.

Celowo nie podajemy na stronie internetowej numeru konta bankowego ponieważ zawsze po otrzymaniu zamówienia z formą zapłaty "przedpłata" sprawdzamy stany magazynowe, kompletujemy zamówiony towar, a dopiero następnie podajemy numer konta oraz informujemy Klienta, że może dokonać przedpłaty.

Płatności kartą i e-przelewem udostępniamy po otrzymaniu takiego życzenia od Klienta (najlepiej podczas składania zamówienia). Po sprawdzeniu stanów magazynowych i skompletowaniu zamówionego towaru przesyłamy dedykowany link do strony płatności. Dokonując płatności z wykorzystaniem linku prosimy zawsze sprawdzić czy prawidłowa jest nazwa odbiorcy płatności (Eco Air Jan Górski ), czy zgadza się kwota płatności oraz jej tytuł.

Koszty i sposoby wysyłki

Przesyłki wysyłamy firmą kurierską InPost, UPS, DHL, DPD, FedEx, . Istnieje również możliwość dostawy inną firmą kurierską zamówioną przez Klienta posiadającego stosowną umowę.

Całkowity koszt przesyłki firmą kurierską bez pobrania (po dokonaniu przedpłaty): 18,00 PLN (brutto).

Dla zamówień złożonych w sklepie internetowym o wartości powyżej  800 PLN pokrywamy koszt przesyłki kurierskiej jako przesyłki standardowej do masy 10 kg;

Powyższe warunki obowiązują dla zamówień złożonych przez sklep internetowy. Dla zamówień hurtowych składanych innymi metodami wszelkie warunki są negocjowane indywidualnie.

Reklamacje

Sklep ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty wydania towaru Kupującemu w przypadku niezgodności towaru z umową zgodnie z Art. 10 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 r.

W przypadku transakcji nie stanowiących sprzedaży konsumenckiej obowiązuje 12 miesięczna rękojmia.

W przypadku reklamacji w jednym z w/w trybów, reklamowany towar wraz z opisem rodzaju niezgodności oraz oczekiwanego sposobu realizacji zobowiązań Sprzedającego, należy odesłać na koszt Sprzedającego, po wcześniejszym zgłoszeniu na formularzu pobranym (TUTAJ) i po otrzymaniu numeru RMA.